niedziela, 16 lutego 2014

Liebster Blog Award - odsłona druga





 Na początek chwilka na regulamin:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować bloga, który Cię nominował.


Otrzymałam kolejną nominację do Liebster Blog Award, tym razem sprawczynią jest Aga CM, której oczywiście ponownie bardzo dziękuję i postaram się sprostać stawianym mi pytaniom :)




1. Jaki gatunek książek najczęściej czytasz?
Najczęściej sięgam po fantastykę na równi z dobrym kryminałem/thrillerem, a tylko nieco dalej jest horror. Oba miejsca przeplatają się w zależności od pory roku i nastroju :)
2. Z którą postacią książkową się utożsamiasz?
Wydaje mi się, że najbardziej charakterem pasuję do bohaterki Klanu Niedźwiedzia Jaskiniowego, Ayli.

3. Jaką książkę poleciłabyś/poleciłbyś do przeczytania znajomym?
Jest taki ogrom dobrych książek, że ciężko coś wybrać, bardzo ciężko i wszystko zależy od okazji i znajomego z jego zainteresowaniami. Na chwilę obecną poleciłabym coś przyjemnego, może polskiego, możliwe, że byłby to Zygmunt Miłoszewski i jego Domofon.
 
4. Czy lubisz słuchać audiobooków?
Nie bardzo.
5. Czy często bywasz w bibliotece?
Za często :D na półce czeka zbyt dużo książek 'do przeczytania', a jak tonę w bibliotece, to kończy się to przytarganiem kolejnych :)
6. Czy oceniasz książkę po okładce?
Nie, ale oceniam okładkę książki, a jakże.
7. Którą z przeczytanych książek wspominasz najgorzej?
Na gorąco, to Neila Gaimana i jego Amerykańskich bogów, która znudziła mnie niemożebnie.
 
8. Którą książkę lubisz najbardziej?
Hmm to trudne pytanie, bo też i jest ich mnóstwo. Porzucę te, które są dla mnie wartością bezwzględną i chyba zdecyduję się na, heh, pewnie się tego nie spodziewasz, ale będzie to Dziennik Bridget Jones. To jest książka, którą właśnie lubię. Jest łatwa, przyjemna, zabawna i taka w sumie kobieca ;p

9. Gdzie najczęściej czytasz?
Czytam wszędzie, ale najbardziej lubię w domu, na łóżku pod kocem z herbatą gorącą na stoliku obok.
10. Podaj tytuł i autora książki, którą chciałbyś przeczytać w najbliższym czasie?
Teraz czytam trzecią część Simona Becketta, Szepty Umarłych, potem chcę przeczytać kolejną, i skończyć serię o Aniele Nocy Brenta Weeksa.
11. Jakie jest Twoje hobby?
Czytanie? :D Ale też języki obce, muzyka i dobry film.
Teraz czas na moje nominacje, od razu przeproszę, że nie wyszukam wszystkich 11 uczestników zabawy. Większość podglądanych przeze mnie blogów i ich autorów nie bawi się w łańcuszki, innych niedawno męczyłam, ale została mi jedna duszyczka, którą na pewno chcę wziąć na spytki i jest nią Ash-era z bloga:

Ash-ero zapraszam :)

1. Twój ulubiony bohater/ka?
2. Czy czytając słuchasz muzyki?
3. Ulubiony gatunek to?
4. Do jakich książek nie zaglądasz nigdy?
5. Co dodałabyś do kanonu lektur obowiązkowych i dlaczego?
6. Zima czy lato?
7. Których autorów polskich czytujesz?
8. Co polecisz mi bezwzględnie do przeczytania?
9. Kiedy książki wkręciły Cię w swój świat?
10. Czym się ostatnio rozczarowałaś?
11. Dlaczego nie mogę odpowiedzieć na Twoje komentarze!? ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...