piątek, 28 marca 2014

Przemysław Wechterowicz - Każdy Kot Ma Dwa Końce

9/10

Jak sobie pościelisz tak kot się wyśpi.

Jaki kot jest każdy widzi. Każdy kot nie jest po prostu kotem. Pies jest psem, ale kot jest KOTEM. Każdy. Wiadomo, że ile ludzi, tyle ... kotów? Automatycznie przyszło mi to do głowy, ale na serio to chciałam napisać tylko, że ile ludzi tyle opinii o kotach :)
Sama byłam od zawsze 'psiarą' kochałam psy miłością pełną zachwytów nad tymi zwierzętami, ale potem przydarzyło mi się przygarnąć KOTĘ malutką spod balkonu. Nie żeby to był zwykły dachowiec. To była najprawdziwsza KOCIA ARYSTOKRACJA. Te ruchy, ta pewność siebie. Wtedy też stwierdziłam, że całe lata żyłam w wyuczonym błędzie ludzkich opinii, jako że koty są fałszywe i wredne. Nic bardziej mylnego. Są cudowne, wolne, pełne radości istnienia, a, co dla mnie okazało się najdziwniejsze, są rodzinne i bardzo przywiązują się do ludzkiego stada. Przynajmniej nasza KOTA taka była.


Przemysław Wechterowicz w swojej książeczce połączył mądrość ludową -przysłowia z przyjemnością kociego życia. Wyszło genialnie. Wszystkie powiedzenia i prawdy folkowe w odniesieniu do kotów są w pełni prawdziwe i dają to wspaniałe oblicze zmanierowanego, cudownego zwierzęcia, którego celem jest własne dobro i wygoda. Autor świetnie wpasował nasze domowe leniwce w mądrości człowiecze tworząc przemiłą i przezabawną książkę w szczególności skierowaną do kociarzy. Choć muszę przyznać, że nawet i nie-kociarze dobrze się przy niej pobawią.

Nie wywołuj kota z kuwety.

Wielu z Was, pewnie jak ja, lubi pooglądać sobie filmiki ze śmiesznymi kotami na Youtube, sama jestem fanką kota Simona, który za każdym razem mnie pozostawia we wspaniale radosnym nastroju. To samo robi ta książeczka. Nastraja pozytywnie i zmusza do uśmiechu. Okraszona jest trafnymi i zabawnymi ilustracjami. Bardzo dobra książka na poprawę humoru wymuszająca podstępnie do tworzenia własnych pełnych spostrzeżeń kocich przysłów pobudzając naszą głowę.

Jeśli kiedykolwiek trafi Wam w ręce ta mała radosna książeczka, nie opierajcie się jej, nawet jeśli KOTÓW nie lubicie, dajcie jej szansę na wprowadzenia Was w pogodny szczęśliwy nastrój.



NIECH KOT BĘDZIE Z WAMI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...