wtorek, 1 kwietnia 2014

Rozdawajka

Dziś trochę inaczej niż zwykle.

Chciałam zrobić jakiś konkursik, ale nie wpadają mi żadne pomysły, więc pomyślałam, że zamiast typowego konkursiku zrobię pytajkę - rozdawajkę.

Do wydania jedna z trzech książek:




Pytanie do rozdawajki brzmi:
Z jaką książką kojarzą Ci się Święta Wielkiej Nocy i dlaczego?

Chętnych do zabawy proszę o wpis w komentarzu plus odpowiedź na powyższe pytanie oraz zadeklarowanie książki, którą chcecie otrzymać. Zwycięzca zostanie wybrany metodą losowania przez Młodego.

Czas rozdawajki to 1.04 - 13.04, żeby wybrana książka mogła do Was dotrzeć jako prezencik na święta. :)

Wyślę książkę do każdego miejsca w kraju, po otrzymaniu danych kontaktowych od zwycięzcy :)

Książki pochodzą z mojego zbioru, choć muszę przyznać, że żadnej z nich nie czytałam, ale jak widzicie są w trzech różnych gatunkach, żeby było z czego wybierać, czyli co kto lubi :)

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...