wtorek, 15 października 2013

Z herbatką pod kocykiem

Witam :)

Z herbatką i pod kocykiem najczęściej czytam. Czytam dużo i namiętnie i nie przywiązuję się do żadnego gatunku, choć najbliżej mi do fantasy i sci-fi.
Kiedyś próbowałam pisać bloga, ale niestety w roztargnieniu moim ogólnym zapomniałam hasła, nie potrafiłam go odtworzyć i tak blog umarł śmiercią z porzucenia i samotności. W sumie trochę mi przykro z tego powodu, ponieważ dobrze mi się go pisało, ale cóż, jak widać przypadki chodzą po ludziach.
Nazwa mojego bloga jest nierozerwalnie złączona z DKK Trzecie piętro po prawej, do którego roszczę sobie zaszczyt należeć i udzielać się w nim. Jak się można domyślić mój blog będzie
o książkach, dla książek, przez książki itp. co nie znaczy wcale, że nie przemycę tutaj czegoś zgoła innego tematycznie :)

Z racji wczorajszego Dnia Edukacji Narodowej, tak, tak jestem nauczycielką ;), otrzymałam od mojej przewspaniałej klasy (pozdrawiam serdecznie, buziaki dla wszystkich) otrzymałam genialną książkę, którą właśnie zamierzam nadgryźć.

 Pozdrawiam :)











PS. Druga próba, ponieważ przy pierwszym poście, google oznajmiło, że mój adres został skasowany i nie mogę się dostać do bloga ;/
Czy tylko ja miewam takie przypadki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...