wtorek, 29 października 2013

Janet Evanovich - Po Pierwsze Dla Pieniędzy

6,5/10


Po przeczytaniu Legionu, przyszła mi chęć na jakąś lekturę nie do końca mięsistą, przy której nie trzeba zbytnio myśleć, ale można fajnie spędzić czas. Akurat kilka dni temu koleżanka dała mi do przeczytania 2 pierwsze tomy Janet Evanovich. Chodziłam koło nich jak głodny pies wokół miski niepewny, czy może zjeść, czy lepiej poczekać na coś znajomego w środku. W końcu zdecydowałam i dwa dni temu sięgnęłam po Po pierwsze dla pieniędzy.
Autorka opisuje perypetie trzydziestoletniej rozwódki, która, z braku pracy i aktualnych perspektyw na karierę gdziekolwiek, podejmuje pracę jako łowczyni głów. Janet Evanovich świetnie toczy swoją opowieść. Jest autorką zabawną, a wątek kryminalny całkiem przyzwoity.
Postaci są sympatyczne i w swoich wadach i zaletach całkiem ciekawe. 
Jest to bardzo interesująca pozycja z lekkim humorem. Kojarzy mi się ona bezpośrednio z filmami kryminalnymi Zabójcza broń - zabawna o lekkim kryminalnym zabarwieniu. Bardzo sympatycznie umila czas. Na pewno zaraz sięgnę po kolejną część. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...